Результати
Після успішного тестування сервісу, замовником був обраний метод верифікації за допомогою натискання кнопки 1 в IVR меню, що дозволило, в умовах зростаючої кількості верифікацій отримати не тільки гарантований сервіс, а й економію.
- Вартість реалізації за смс розраховувалася за принципом: (1 смс = 0,40 грн.) × кількість повідомлень на місяць = сума до сплати. Якщо необхідно щомісяця надсилати до 100 000 таких смс повідомлень, то вартість реалізації обходилася б у 40 000 грн. щомісяця.
- Вартість послуги через дзвінок: (1 дзвінок = 0,15 грн.) × кіл-сть дзвінків на місяць = сума до сплати. Беремо 100 000 автентифікацій за дзвінком та отримуємо 15 000 грн. щомісяця.
Отже, щомісячна економія 25 000 грн., що за рік становить близько 300 000 грн.
Отже, вибір очевидний, замовник вибрав дзвінок.
Колосальна економія, чи не так?