Інтеграція АТС та CRM допомагає налагодити бізнес та продавати більше
Єдина база клієнтів і комунікацій
Всі клієнти в одній базі: історія звернень, комунікацій, угод. Захищений доступ до бази для співробітників із мережі Інтернет
Персональний конструктор звітів
Налаштуйте параметри один раз і формуйте онлайн-звіти в два кліка. Або використовуйте 100+ готових звітів для оцінки продуктивності співробітників та темпів зростання продажів
Персональні CRM-рішення
Автоматична розсилка SMS повідомлень з нагадуваннями для клієнтів
Контроль співробітників
CRM веде запис розмов та статистику дзвінків для аналізу ефективності роботи менеджерів
Технічна підтримка
Реакція фахівця - до 15 хвилин. Інформація про терміни вирішення питання - до 30 хвилин. Підтримка 7x24x365
Платіжні системи
Ви можете оплатити послуги прямо з Особистого кабінету будь-яким зручним способом, використовуючи платіжні системи Platon і Interkassa
Дізнатися більше, як об'єднати вашу телефонію з CRM
Тарифи
Всі функції пакету Optimal
Аналітика ефективності співробітників та відділів
Дзвінок і SMS з картки клієнта
Модуль обробки дзвінків Call Center
Динамічна зміна номера
Відстеження дзвінків з реклами Call Tracking
грн/міс
1500 1000
Optimal
Всі функції пакету Start
Об'єднання телефонії ITTell з вашою CRM
База клієнтів з пошуком по 20+ параметрам
Кнопка замовлення дзвінка на вашому сайті - GetClient
Мобільні співробітники з корпоративним номером
Багаторівневе голосове меню
грн/міс
1000
Start
Персональний кабінет для управління телефонією
Історія дзвінків та аудіозапис всіх розмов
Запобігання та контроль втрачених дзвінків
Об'єднання мобільних і міських номерів у єдину мережу
Організація багатоканальності
грн/міс
500
Збереження і підключення існуючих номерів до АТС
Персональні голосові вітання
Корпоративний чат для співробітників
Інтеграція із зовнішніми даними: форми на сайті, білінгові системи
Система контролю і автообробки пропущених дзвінків