Залиште свій номер і ми вам передзвонимо!
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Колл-центр від ITTell

Масштабуйте свій бізнес, використовуючи IP технології
збільшиться кількість вихідних дзвінків
в 2 рази
1 день
час підключення системи
100%
клієнтів додзвоняться з першого разу
Колл-центр від ITTell
Рівномірно розподілить вхідні дзвінки між операторами
Надасть статистику по дзвінках
Збереже записи спілкування менеджерів з клієнтами
Організовує дзвінки клієнтів по базі, з підключенням оператора в разі дозвону
Завдання, які вирішує Call Center
Знижує кількість пропущених дзвінків
Система сама перерозподіляє вхідні дзвінки між операторами і передзвонює клієнту автоматично, як тільки з'явиться вільний оператор
Автоматичний запис розмов
Автоматичний запис всіх переговорів з клієнтами. Дисциплінує операторів, допомагає моніторити ефективність скриптів
Мінімальний час очікування
Система автоматично перенаправить вхідний дзвінок на співробітника, готового відповісти
Обдзвін клієнтської бази
Система інтегрується з вашої CRM - це дозволяє проводити телефонувати по всій базі або окремої вибірці
Контроль якості
Система відстежує в режимі реального часу показники, що характеризують ефективність роботи співробітників компанії
Віддалена робота
Інтеграція з віртуальною телефонією ITTeII + CRM дозволяє створити робоче місце з функціоналом Call Center на дому
Маєте сумніви? Протестуйте послугу 14 днів безкоштовно
Наш експерт відповість на питання і заощадить ваш час
Чому обирають нас
З нами складні речі стають простими!
повернення коштів якщо ви передумаєте
100
років
успішної роботи на ринку
8
%
сек
швидкість обробки запиту нашим сервером
1
тариф
на всі країни світу
1
94% вхідних дзвінків будуть прийняті операторами менш ніж за 10 секунд
Питання, які нам задають

Виникають перебої в роботі Колл центру через проблеми з телефонним зв'язком?
При використанні хмарних технологій відмовостійкість становить 99,99%
Call Center дає можливість організовувати роботу співробітників в інших містах і країнах?
Так, звісно
Якщо в процесі експлуатації Call Center у мене виникнуть питання, куди дзвонити?
Зверніться в нашу службу підтримки
Програма лояльності
5%
Знижка від вартості щомісячних послуг при оплаті за 3 місяці
10%
Знижка від вартості щомісячних послуг при оплаті за 6 місяців
15%
Знижка від вартості щомісячних послуг при оплаті за 12 місяців
Отримати безкоштовну консультацію як організувати телефонію для Call Center
Телефон
Пошта
Адреса
Київ, вул. Є. Сверстюка, 11Б, 2 поверх, бізнес центр Армаріс
Зв'яжіться з нами
Соцмережі