З 1 січня 2022 р. підвищуються тарифи на SMS, відповідні повідомлення оператори вже розіслали своїм партнерам, клієнтам та агрегаторам смс.
Це може зробити найпопулярніший канал зв'язку з клієнтами надто дорогим для бізнесу та суттєво збільшити витрати на зв'язок.
Як бізнес використовує SMS
1
Рекламні повідомлення
Інформація про акції та новинки компанії
2
Транзакційні повідомлення
Інформація про фінансові операції, замовлення, підписку
3
Сервісні повідомлення
Вхід у особистий кабінет, зміна пароля, списання бонусів
“
Вартість відправки повідомлень зросте більш ніж на 40%
—з 35 коп. до 55 коп. за 1 повідомлення
Хто відчує зміни?
Усі, хто використовує смс
Великий бізнес
Середній та малий бізнес
“
Зміна цін на послуги SMS — логічний та відповідний реаліям ринку крок, продиктований, у тому числі, витратами на розвиток телекомунікаційної інфраструктури та зростаючими витратами на обслуговування мереж
—повідомив представник одного із операторів зв'язку
Які альтернативні варіанти верифікації по SMS?
Авторизація по дзвінку стає найкращим рішенням для ринку та збільшує кількість клієнтів