Для медичної інформаційної системи Портал Пацієнта важливим фактором є верифікація реального номеру телефону пацієнта, який обирає медичний заклад та записується до лікаря онлайн.
З метою ідентифікації номеру пацієнта, medportal шукав найбільш надійний спосіб підтвердження, який, разом із гарантованою доставкою дзвінка, буде ідентифікувати справжнього користувача та мати захист від спам-ботів та нецільових верифікацій.
🚨 Проблема:
При виборі методу верифікації замовник враховував досвід роботи з смс, який має декілька істотних недоліків:
❌ 1. Це дорогий (0,35-0,40 грн/смс) і не зовсім надійний спосіб. Також відомо, що в доставці через смс виникають помилки, повідомлення можуть приходити із запізненням до 5 хвилин і це призводить до втрати клієнтів.
❌ 2. СМС не вирішує завдання верифікації міських та стаціонарних номерів, користувачі яких дзвонять для запису до лікаря.
✅ Що ми запропонували клієнту:

➖ Бажаєте отримати надійний метод верифікації клієнтів?
📲 044 338 0 338 або залишайте заявку на www.ittell.com.ua