Для мережі дитячих магазинів іграшок @myplay_ua необхідно було підключити верифікацію дзвінком як основний метод для списання бонусів з карток лояльності, а SMS залишити для резервного способу верифікації.
🚨 Проблеми та складності до впровадження верифікації дзвінком:
1. Усі операції списання бонусів за програмою лояльності проводилися касиром в 1С через SMS. 8% SMS не доставлялись. 13% SMS доставлялися із затримкою до 120 секунд.
❌ В результаті складнощів швидкість обслуговування знижувалася, на касі збиралася черга і виникала необхідність у повторних спробах верифікації користувачів, що негативно позначалося на якості обслуговування клієнтів у торговій точці.
Що ми запропонували клієнту:
![](https://static.tildacdn.com/tild3130-6231-4339-b765-653261366132/post9_2.jpg)
➖ Бажаєте оптимізувати процес верифікації для клієнтів? Залишайте заявку